quinta-feira, outubro 29

AQUARIUM GAY - BLOG DO MÊS

AQUARIUM GAY

Esse mês vou indicar um blog que é muito parecido com o que eu pretendia criar quando comecei com o CARTUDOS.

Aquarium gay é um blog cheio de coisas, vídeo, fotos, dicas enfim bem completo. E ele tem uma coisa que eu gosto muito que é o concurso do melhor em várias categorias.

O seu layout é moderno e a distribuição das informações é de fácil visualização.

Então não deixe de conhecer AQUARIUM GAY.

Siga no twitter: @aquariumgay

4 comentários:

edi disse...

ola gostaria de parceria com o blog caso aceite me de um toque ok valeu !!
http://mansportsensuality.blogspot.com/

Rick Way disse...

Olá, achei teu blog bem bacana!
Também tenho um blog e gostaria duma parceria! Aceita?
O meu blog é:
http://hunksndicks.blogspot.com
Abraços!

Anônimo disse...

I drop a leave a response whenever I appreciate a article on
a site or if I have something to valuable to contribute to the discussion.
Usually it's caused by the passion displayed in the article I read. And on this post "AQUARIUM GAY - BLOG DO M�S". I was actually moved enough to post a thought :) I actually do have a few questions for you if it's allright.
Could it be simply me or does it look as if like a few of the responses appear like they
are written by brain dead visitors? :-P And, if you are writing on additional sites, I
would like to follow you. Would you make a list the complete urls of your public pages like
your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

my blog post :: kleine vakantiehuizen in duitsland

Anônimo disse...

Hi! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.

Any tips?

Feel free to visit my web blog :: france carp fishing

Veja também...

Related Posts with Thumbnails